Általános Szerződési Feltételek (SZUSZ Szállás)
Mielőtt a szállásukat lefoglalnák, kérjük, hogy figyelmesen olvassák el az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF), amelyek fontos információkat tartalmaznak!
Az Ön által megadott személyes adatokat kezeli:
Vállalkozás neve: SZUSZ Rendezvényszervező Kft.
Székhely: 1119 Budapest, Andor utca 21/C
Cégjegyzékszám: 01 09 308248
Adószám: 26216016243
E-mail cím: szusz.szallo@gmail.com
Telefonszám: 06202471114
Általános rendelkezések:
A foglalást az ajánlattól számított 3 napig tartjuk fenn, további visszajelzés hiányában töröljük. Felhívjuk leendő Vendégeink szíves figyelmét, hogy a szálláshelyfoglalás elindításával egyidejűleg kijelentik, hogy az Általános Szerződési Feltételeket és a Házirendet elolvasták, megértették és elfogadták.
Szállásfoglalás módja:
A személyesen, telefonon, vagy e-mailben történt érdeklődésre a Szolgáltató 24 órán belül árajánlatot küld. Amennyiben az árajánlat elnyerte a Vendég tetszését, kérjük foglalási szándékát e-mail formájában erősítse meg. A megerősítéssel a Vendég elfogadja az árajánlatban szereplő feltételeket, és megrendeli a szolgáltatást. A Szolgáltató a megrendelést minden esetben írásban igazolja vissza.
A szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a Vendégek személyazonosságukat a törvényes előírásoknak megfelelően, a szállás elfoglalása előtt igazolják. A szálláson bejelentés nélkül senki sem lakhat, kizárólag a visszaigazolásban leírtaknak megfelelően, a bejelentett Vendégek tartózkodhatnak.
Szállásukat lefoglalhatják közvetlenül honlapunkon is. Ez esetben az oldal által generált árak jelentik a tényleges foglalási árakat, valamint a bankkártyával, Barionon keresztül történő előlegfizetéssel azonnal véglegessé válik a foglalás.
Előleg:
A foglalás véglegesítéséhez 50% előleg megfizetése szükséges. Az előleg megfizetése legkésőbb a visszaigazolás dátumától számított 3 napon belül esedékes. Amikor az előleg megérkezik a szállásfoglalás véglegesítésre kerül, amennyiben az előleg nem érkezik meg, a foglalást nem tudjuk érvényesnek tekinteni, töröljük.
Fizetési módok:
Előleg fizetése foglaláskor esedékes. Az online bankkártyás és egyéb fizetési módok a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya, illetve egyéb fizetéssel kapcsolatos adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Bankkártya hiányában Vendégeink részére utalásos fizetési mód is rendelkezésre áll. Amennyiben utalással kívánnak fizetni, úgy kérjük, hogy a visszaigazolásban kapott díjbekérőt a visszaigazolástól számított, legkésőbb 3 napon belül szíveskedjenek kiegyenlíteni a foglalás véglegesítéséhez.
Az előlegen felül fennmaradó összeg, továbbá az idegenforgalmi adó megfizetése érkezéskor, a szállás igénybevételekor a helyszínen esedékes készpénzben, bankkártyával, vagy Szép kártyával.
Az előleg átutalásához szükséges bankszámlaszám:
SZUSZ Rendezvényszervező Kft. – 50435081-10002058 (MBH Bank)
Kérjük, hogy utalással történő fizetés esetén a közlemény rovatban szíveskedjenek feltűntetni a visszaigazolásban kapott díjbekérő sorszámát.
Elfogadott fizetőeszközök:
– Készpénz
– Bankkártya
– Szép kártya
Elfogadott valuta: HUF, EUR
Lemondási feltételek és díjak:
A szálláslemondást minden esetben írásban, e-mail formában kérjük!
• Amennyiben a Vendég legkésőbb érkezése napját megelőző 15-ik napig írásban jelzi, hogy lemondja foglalását, a befizetett előleg visszajár azaz, a Vendég részére visszautalásra kerül, 2% kezelési költség levonásával. A visszautalást Szállásadó a lemondástól számított 10 napon belül teljesíti a Vendég által megadott számlaszámra.
• Amennyiben a Vendég legkésőbb az érkezése napját megelőző 15 napon belül írásban jelzi, hogy lemondja foglalását, a befizetett előleg teljes összegének 30%-a kötbérként levonásra kerül. A 20 % különbözet 2% kezelési költség levonásával visszautalásra kerül. A visszautalást Szállásadó a lemondástól számított 10 napon belül teljesíti a Vendég által megadott számlaszámra.
• Lehetőség van a már visszaigazolt foglalás – előzetes egyeztetés alapján – más dátumra történő áthelyezésére, így a módosított foglalás válik érvényessé. Módosítás esetén a befizetett előleg az adott naptári évben használható fel.
• Ha a Vendég a szállás szolgáltatás igénybevételét előlegfizetéssel biztosította, és az érkezési napon nem érkezik meg és írásos lemondást sem küldött, akkor a Szolgáltató a megfizetett előleg teljes összegét kötbérként érvényesíti
Bejelentkezés:
A szobákat a Vendégeink 14:00 órától tudják elfoglalni. Előzetes egyeztetés alapján lehetőség van korábbi bejelentkezésre is, amennyiben erről korábban egyeztetés történt a recepció személyzetével, és ha módunkban áll korábban felszabaduló szobák megfelelő minőségben történő átadására. Kérjük, hogy amennyiben módjukban áll, úgy az érkezés várható időpontját előzetesen a 06 20 247 1114 telefonszámon jelezzék, hogy a helyszínen megfelelően előkészített környezetben tudjuk Önöket fogadni.
Fontos, hogy az okmányaikat (személyi igazolvány vagy útlevél, és lakcímkártya) a bejelentő lap kitöltése céljából feltétlenül hozzák magukkal. Ekkor történik – a visszaigazolásban foglaltak szerint – a fennmaradó szállás- és egyéb szolgáltatás díjának kiegyenlítése, valamint a kulcsátadás is.
Kijelentkezés:
A szobákat az utazás napján 10:00 óráig kell elhagyni, illetve külön megállapodás, vagy pótdíj fizetés ellenében lehetőség van későbbi távozásra is. Távozáskor Vendégeink minden esetben kötelesek a kulcsokat a recepción személyesen leadni. Távozáskor a szobákat a személyzet ellenőrzi, és az esetleges kár/károk okozása esetén, az ebből fakadó költségeket a Vendég köteles elutazása előtt a helyszínen megtéríteni.
A szálláshoz tartozó szolgáltatásainkat Vendégeink a kijelentkezés napján egész nap használhatják a kijelentkezés időpontjától függetlenül.
Parkolás:
Az érkező Vendégek részére zárt, díjmentes parkoló áll rendelkezésre. A parkolóban hagyott gépjárműben keletkezett károkért a Szolgáltató semmilyen felelősséggel nem tartozik. A parkolóban a KRESZ előírásai szerint kell közlekedni.
Egyéb:
• A csendrendeletre való tekintettel megkérjük a Vendégeinket, hogy 22.00 órától 08.00 óráig a szállás területén ne hangoskodjanak, mások pihenését tartsák tiszteletben!
• A szálláson felejtett értékeket 2 hónapig őrizzük meg, és amennyiben jelzik, a megadott címre postázzuk.
• Felhívjuk figyelmüket, hogy a Szolgáltatónak nem áll módjában felelősséget vállalni és kártérítést fizetni az önhibáján kívül történt eseményekből eredő károkért (pl. természeti csapás, jégeső, tűz, áramszünet, parkolóban keletkezett gépjármű sérülése stb.), továbbá a Vendégeknél lévő vagy a szobákban tárolt értékpapír, készpénz vagy egyéb értéktárgy tekintetében sem.
• Háziállatot nem áll módunkban fogadni!
• Kérjük tartsák tisztán környezetü(n)ket és ne szemeteljenek!
• A szállás területén található jakuzzikat este 21:00 óráig használhatják!
Amennyiben bármilyen kérdés felmerül Önökben, készséggel állunk rendelkezésükre!
VEGYES RENDELKEZÉSEK
• Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni.
• Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
• Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
• Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
• Felek rögzítik, hogy a Szolgáltató honlapja Magyarországon működik, karbantartását is itt végzik. Mivel az oldal más országokból is meglátogatható, ezért a felhasználók kifejezetten tudomásul veszik, hogy a felhasználó és a Szolgáltató viszonylatában az irányadó jog a magyar jog. Amennyiben a felhasználó fogyasztó, úgy a Pp. 26. § (1) bekezdése alapján a fogyasztóval szemben a jelen szerződésből eredő vitás ügyekben az alperes (fogyasztó) belföldi lakóhelye szerinti bíróság kizárólagosan illetékes.
• Szolgáltató a honlapon található szolgáltatásokhoz való hozzáférés vonatkozásában nem alkalmaz eltérő általános hozzáférési feltételeket a Felhasználó állampolgárságával, lakóhelyével vagy letelepedési helyével kapcsolatos okokból.
• Szolgáltató – az általa elfogadott fizetési módok tekintetében – nem alkalmaz eltérő feltételeket a fizetési műveletre a Felhasználó állampolgárságával, lakóhelyével vagy letelepedési helyével, a fizetési számla számlavezetési helyével, a pénzforgalmi szolgáltató letelepedési helyével vagy a készpénz-helyettesítő fizetési eszköz Unión belüli kibocsátásának helyével kapcsolatos okok miatt.
• Szolgáltató megfelel a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELET-nek.
PANASZKEZELÉS RENDJE
Amennyiben a Felhasználónak valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
• Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Vendég a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Vendégnek.
• Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
• Tájékoztatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:
A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:
A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu
A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax száma: (76) 501-538
Név: Mátyus Mariann
E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;
Baranya Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
Név: Dr. Bodnár József
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;
Békés Megyei Békéltető Testület
Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
Név: Dr. Bagdi László
E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
Név: Dr. Tulipán Péter
E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;
Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Név: Dékány László, Jerney Zoltán
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;
Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Név: Kirst László
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
Név: Horváth László
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-749
Fax száma: (52) 500-720
Név: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: info@hbkik.hu;
Heves Megyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
Név: Pintérné Dobó Tünde
E-mail cím: tunde@hkik.hu;
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
Név: Dr. Rozsnyói György
E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;
Nógrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszám: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
Név: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: nkik@nkik.hu;
Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszáma: (1)-269-0703
Fax száma: (1)-269-0703
Név: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu
Somogy Megyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
Név: Dr. Novák Ferenc
E-mail cím: skik@skik.hu;
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 311-750
Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;
Tolna Megyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
Név: Mátyás Tibor
E-mail cím: kamara@tmkik.hu;
Vas Megyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
Név: Dr. Kövesdi Zoltán
E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu
Veszprém Megyei Békéltető Testület
Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
Telefonszáma: (88) 429-008
Fax száma: (88) 412-150
Név: Dr. Óvári László
E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu
Zala Megyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-513
Fax száma: (92) 550-525
Név: dr. Koczka Csaba
E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.
A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybevétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr
Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
Amennyiben a fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni. A pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni:
• az eljáró bíróságot;
• a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását;
• az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával;
• azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható;
• a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet .
A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.
ADATVÉDELEM
A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: https://szusz.hu/adatvedelmi-iranyelvek-szusz-szallas/
Kellemes pihenést és kikapcsolódást kíván a SZUSZ Szállás csapata!